Summer of 2010!

Denna sommar har börjat riktigt bra!
Man har körkort, fått jobb, samt tagit studenten.
Plus att jag haft så jävla kul med Erik de senaste gångerna nu!

Var i Västervik i helgen och var på den bästa studentfesten ever!
2 stora party tält med blandat folk och egen trubadur!
Helt underbart sjuk kul, sedan blev det att sova hemma hos Elin med Matilda och Erik!

Så nu är man inne i vuxenlivet och jobbar för fullt, vilket känns skönt. Detta år kommer bli det bästa känner jag på mig eftersom Erik och jag brukar oftast ha skit kul ihop hahha.

Här kommer några bilder från de 2 senaste veckorna!

Klassen OP3B

Flaket lagom full hahahaha XD

Resan påväg till Västervik!

Studentfesten!

Sista middagen med alla 3:or

SLIVER

MOA; ANTON ; JAG

ERIK & JAG

JONNY & JAG

OSHE, MARTIN, SIRWA, JAG

Flaket

HAHAHAH

De 3 musketörerna!

Nermina & Jag

The old dogs, Lönn, Jocke Gee & Jag

Finns 100 bilder till men orkar inte lägga upp de nu men kommer väl i framtiden;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0