Jag tycker om när du finns hos mig!

Student strax!
Jobbinterjuv imorgon och fika med Erik på stan, Skönt att ha jobb över hela sommaren.
Helgen har varit riktigt trevlig och man får tacka för lördagen!
Idag har jag bara legat hemma och solat, måste bli riktigt brun tills studenten.
Men det finns något jag längtar mer till än studenten.

Men hoppas jag får det imorgon, men det är sådant som märks.
Så hela veckan är planerad och ganska stressig.
Men efter denna så är det jobb som gäller.
Ska bli riktigt kul att kunna göra roliga saker i sommar, men för det så krävs pengar så blir att jobba väldigt mycket!
Får roa mig i slutet på sommaren;)

Nu blir det att gå ner och fixa lite för kvällen men ha det super!
Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0