Helg!

Allmänt seg skoldag idag försov mig som vanligt, men sen när man kommer till skolan så har man bara 2 lektioner. Kändes rätt segt att åka till ljunkan för att bara vända och åka tillbaks igen.
Begav mig till min flickvän där ja nu sitter o väntar på att hon ska bli klar i duschen. Kvällen blir nog lugn med film och med mys. Skulle vilja gå och se Avatar på bio men plånboken är inte så tjock just nu.
Har inlett träningen med Älsklingen nu och känner mig riktigt taggad för det. Det är Linn som ger mig motivation och ork till att träna. Man vill juh vara så fin som möjligt för henne.. Så nu blir det att träna upp sig till beachen 2010. Sen blir det att man lyfter mer än vad man brukar nu när tjejen är med vill inte visa sig klen. Nu blir det att göra sig iordning för kvällen.

Glöm dina bekymmer imorgon kommer nya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0