Allt faller men du märker inget...

Dagen började med att gå upp vid 07:05 för att man skulle på någon
föreläsning som skolan hade sett till att ja skulle vara med på.
När Linn och jag kliver av bussen i stan och går in på mcdonalds för att köpa en kaffe,
Upptäcker linn att hon tappat mitt skolkort:/ Segt.
Men hon rättade till det ganska fort.

Föreläsningen idag var väldigt intressant och ångrar inte att jag förlora en sovmorgon,
För den var defenetivt värd att gå på.
Efter föreläsningen begav ja mig till gymmet med Linn, och sen jobbade ja lite på min bränna +
att jag tränade i ca: 1 timma med.
Nu ligger man hemma och såsar och är allmänt trött, funderar på att kolla film.
Vill helst inte va hos mina föräldrar eftersom de har kräksjuka.
Så vill undvika att bli sjuk.

Helgen blir lugn men kommer bli bättre på att upptatera bloggen varje dag, och inte varannan vecka,
Men man hinner inte allt;)




Jag 3 år gammal.







Förra sommaren riktigt skoj var det.
SAKNAR!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0