Allt bara dog idag... Mitt hjärta slutar strax slå..

Idag gjorde jag min största tabbe, Men jag har mig själv att skylla.
Det värker så himla mycket och vet ej om jag orkar med smärtan.
Du var allt för mig.
Man gör dumma saker i livet och man får ta sina konsekvenser.
Men ville bara ha en chans till.
Mitt hjärta tillhörde dig och nu är du borta,
Så mitt hjärta slutar väl strax att slå.

Så livet bara faller och faller.
Hoppas och tror att du kommer läsa detta.
Vill bara att du ska veta att du är det bästa jag haft och vet att jag aldrig kommer glömma dig!
Du var och är mitt allt puss till dig...
'



FÖRLÅT!'

Det slår alltid för dig<3




Smärtan är så stor.:(




P.S Människor kan ändra sig, även jag det lovar ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0