Gymmet




Nu har träningen startat!
Idag var jag på gymmet och la min kost samt lagt upp ett tränings schema som jag ska följa nu i 3 månader:)
Känns riktigt bra att komma igång nu. Vikt, mått runt armar och bröst ska tas med så man ser om det blir någon skillnad! Nu måste jag även äta 5 mål om dagen, och det kommer bli jobbigt att gå upp för frukost vid 6 på morgonen innan skolan men ska nog fixa det!

Men det är inte förns imorgon jag ska sätta igång på allvar så idag får jag unna mig en massa onyttigt nu.

Fick träffa min älskling idag med, känns så bra att du finns i mitt liv. Du får mitt hjärta att orka slå.
ÄLSKAR DIG<3

Bilder kommer antagligen också komma upp så man ser om det blir någon skillnad efter jag tränat i ett år.


Glöm dina bekymmer imorgon kommer nya!


LINN LUNDH<3



Kommentarer
Postat av: Julia - Aupair i Norge

Robin goes BIFF? ;D

2009-10-01 @ 10:27:23
URL: http://mittaupairlivinorge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0